niedziela, 5 października 2014

W HOTELU

Hej! Dzisiaj znów wam pokazuję kolejną porcję zdjęć. Tym razem zrobiliśmy je w obrębie hotelu, również tam było mnóstwo ciekawych widoków. Z jednej strony morze, z drugiej góry! Było na co popatrzeć. Do tego mnóstwo roślinności, palmy, opuncje. Jak to na styl grecki przystało, biało-niebieskie domki, hotele. Kolorowe leżaki i krzesła przy basenie. Totalny misz-masz :)


 __________________________________

RAZEM Z PORTALEM SZAFA.PL
przygotowaliśmy dla was konkurs!

1) wyszukaj rzecz z mojej szafy ze strony http://szafa.pl/profil/perfectlly, którą uważasz za najfajniejszą
2) wklej link do rzeczy w komentarzu pod tym postem
3) napisz, co byś zestawiła z tą rzeczą

Do wygrania: TA OTO KOSZULA 

Konkurs trwa do 9.10.2014r. 
ZAPRASZAM!

14 komentarzy:

  1. zazdroszczę ;) widać, że piękne miejsce ;)
    i śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Góry i morze "w jednym", fenomenalna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka świetna :)

    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka opalona, ja nawet stópki mam blade haha:(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, u mnie jest już bardzo zimno

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że wyjazd jak najbardziej Ci się udał :D ja byłam w Turcji (Bodrum), wydaje mi się, że to jaka "grecka część" albo po prostu trochę się wzorują na Grecji, bo w Bodrum było pełno domków biało-niebieskich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://szafa.pl/c19587506-jeansowe-szpilki.html z jeansowymi szortami i kwiecistym topem bym zestawiła.Są piękne,więc trzeba je eksponować na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe lato!!! pięknie kochana

    pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń