niedziela, 19 października 2014

SECONDHAND'OWE LOVE

Czy kupowanie w sklepach z drugiej ręki jest nadal dla niektórych tematem tabu? Czy wstydzicie się do tego przyznać? Po przeczytaniu tego posta mam nadzieję, że zmienicie zdanie! 

Po pierwsze kupując, rzeczy w second handach możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy;
Po drugie będziemy mieli pewność, że nikt nie ma takiej samej rzeczy;
Po trzecie w sklepach tego typu można znaleźć mnóstwo oryginalnych ciuchów (od projektantów!) nawet z metkami (za grosze)! Sprawdzone info :)

1) Perełki z second hand'u: Sweterek i spodenki; 2) Koszula w grochy z internetowego second-handu

Dobrze łącząc ze sobą rzeczy, będziemy wyglądać oryginalnie!
Obserwuje mnóstwo blogerek, czy to na bloggerze czy instagramie i każda przynajmniej raz pochwaliła się swoją zdobyczą upolowaną w second-handzie! Niektórym szczerze zazdroszczę.

3) Szare spodnie z SH; 4) Granatowe spodenki również z SH

W naszej pracy, gdzie musimy skomponować stylizacje, ważne jest aby mieć z czego wybierać ciuchy. Trzeba ich trochę posiadać, aby zestawy się nie powtarzały, aby czytelnik się nie zanudził i z przyjemnością śledził naszą dalszą pracę. Dlatego miłą alternatywą zakupową są second-handy, tam zawsze się coś znajdzie! 

Gdy nasza szafa pęka w szwach, to z chęcią pozbywamy się części zawartości. Ale jak? Jest kilka stron, na których możemy sprzedać swoje rzeczy. I tak oto zapraszam was na moje konto, gdzie możecie zakupić rzeczy z drugiej ręki: peerfectlly.  

5) Czarna, plisowana spódnica z SH (4zł); 6) Granatowa spódnica z SH (3zł) 

Ja piszę o tym otwarcie, że kupuję w second-handach. a Ty nie wstydzisz się przyznać? :)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam sh ! świetne perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne , ja niekiedy też jak już mam dosyć firmowych sklepów latam do sh i wyszukuję fajne rózne rzeczy bo można się fajnie ubrać za małe pieniądze : )

    Przepiękne stylizacje ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również kocham ciuszki z Second handu !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ciucholandy:) zawsze znajdę coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem już nałogową lumpeksoholiczką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię second handy , zarówno te stacjonarne jak i te internetowe :) Zawsze można znaleźć jakieś fajne perełki za małe pieniądze i to jest w tym chyba najlepsze ;) Najbardziej lubię sklep hunny-bunny.pl , mają fajne ciuchy i w miare dobre ceny ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam SH nie wyobrażam sobie jak można nie lubić tam chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie udało mi się znaleźć nic ciekawego w SH, ale może to dlatego, że mieszkam w małym mieście. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://natalie--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń