piątek, 3 października 2014

PRZYSTANEK LINDOS

Witajcie! Dzisiaj zabieram was do kolejnego przepełnionego słońcem miejsca! Przystanek Lindos. Znajdują się tam przepiękne, wąskie i klimatyczne uliczki. Na samym szczycie znajduję się Akropol. A w okolicy przeróżne zatoki z lazurową, morską wodą. Miasteczko Lindos jest stosunkowo małe bo żyje tam ok. 700 stałych mieszkańców i utrzymuje się głównie z turystyki. To prawda, wycieczek przyjeżdża tam mnóstwo i praktycznie co chwila można usłyszeć język polski, podobnie jak w Rodos. Zwróćcie uwagę na widoki znajdujące się za mną na zdjęciach :) Na niektórych ( dokładnie ostatnim i przedostatnim) widać również pas startowy i Turcję! :)

9 komentarzy:

  1. LINDOS MAGICZNE!! Miałam okazję być i widzieć~!

    pozdrawiam,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie kapelusze ale ten wydaje mi się niezbyt twarzowy

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne widoki ♥ ja we wrześniu byłam w Turcji i popłynęłam na Kos ;) zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń