środa, 1 października 2014

MOJE GRECKIE WAKACJE

Ho ho ho! Hej kochani, wróciłam, po kilkudniowej przerwie spowodowanej moimi wakacjami na greckiej wyspie Rodos. Od dzisiaj przez kilka następnych postów przygotujcie się na wycieczkę po tejże wyspie. Przekażę wam trochę słońca i pozytywnej energii w te ponure dni. A zaczniemy od? Właśnie od miasta Rodos, do którego wybraliśmy się samodzielnie komunikacją miejską, któregoś dnia podczas naszego pobytu. Transport od naszego hotelu do miasta zajął nam ponad godzinę, ale mimo wysokich temperatur panujących na zewnątrz, autobusy są klimatyzowane :-) Zwiedzaliśmy wszystko na własną rękę, więc nie do końca byliśmy zorientowani co i gdzie jest dokładnie. Obeszliśmy część Starego miasta łącznie z Pałacem Wielkich Mistrzów oraz port Mandraki. Upał był niesamowity, dlatego też kapelusz, okulary i kremy z filtrem były baardzo potrzebne. Widzimy się w kolejnych słonecznych zdjęciach.. ♥


 Znajdują się tam tysiące przepięknych miejsc do robienia zdjęć, ahh zazdroszczę :)

9 komentarzy:

  1. Boże, Grecja mi się marzy! Obiecałam sobie, że tam za rok pojadę ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam kilka lat temu na Rodos, było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni się prezentujesz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne widoczki! :)
    zazdroszczę:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce, czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń