piątek, 10 października 2014

MEMORIES

Tak, niestety czas leci zbyt szybko. Wakacje już jakiś czas temu się skończyły, a wraz z dniem dzisiejszym kończą się greckie posty. Dzisiaj kilka ujęć widoków z samolotu, hotelu, basenu. Muszę przyznać, że był to mój pierwszy w życiu lot samolotem. Nie byłam zestresowana przed, dopiero podczas startu samolotu. Start nie był dla mnie miłym doświadczeniem, jak i od czasu do czasu występujące turbulencje. Lądowanie było już całkiem przyjemne. Widoki oczywiście z okna samolotu są nieziemskie! Jak widać na poniższym zdjęciach, W Grecji jest mnóstwo kotów. Na każdym kroku można było je spotkać. Podczas kupowania pamiątek czy jedzenia obiadu. Zostawiam was ze wspomnieniami, które wy widzicie tylko na zdjęciach, jednak ja mam je też w głowie :* 

9 komentarzy:

  1. Jak ja chcę wrócić do wakacji, pieknej pogody, jakies cieple kraje... Kocham! :D pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Pięknie!! Ahhh przypomniały mi się moje wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne zdjęcia! I Twoja maxi sukienka obłędna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. aż się rozmarzyłam :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym wyjechała teraz gdzieś za granicę gdzie ciepło haha:(

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fotki! :)

    a u mnie czeka proste ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za to uwielbiam samolotowe starty!

    OdpowiedzUsuń