wtorek, 14 października 2014

KOSMETYCZNE NOWOŚCI

Hej! Dzisiaj chciałabym wam pokazać kilka moich kosmetycznych nowości, jakie wpadły w moje ręce w ostatnim czasie. Zazwyczaj gdy kupuję kosmetyki przez internet korzystam z rabatów dzięki czemu mogę zaoszczędzić trochę pieniędzy i wydać je na kolejny kosmetyk, prawda? :) Przykładowe znajdziecie na tej stronie. Poleciła mi ją moja współlokatorka. To co chcę wam pokazać są to głównie kosmetyki pielęgnacyjne, ale znajdą się też rzeczy z kolorówki. Pierwszy raz mam styczność z tymi firmami, więc mam nadzieję, że się sprawdzą i będę mogła je wam polecić. Wkrótce, ponieważ planuję napisać moje opinie i wrażenia o nich nieco dokładniej im się przyglądając. A o jakich produktach mowa? Zacznijmy po kolei.

  • Kosmetyki marki Ingrid, które właśnie testuje i już mogłabym napisać o nich kilka słów, ale z tym się wstrzymam do następnych postów. Znajdziecie je TUTAJ


  • Kosmetyki naturalne firmy EKOA. Wybrałam do testów imbirową sól do kąpieli oraz cytrusowy peeling do ciała. Mogę zdradzić, że pachną przepięknie! TUTAJ


  • Ostatnią już rzeczą jest mój nabytek z Grecji. Maska do włosów z olejem arganowym oraz z oliwą z oliwek. Moja dotychczasowa maska jest właśnie na wykończeniu i ta czeka w kolejce na swoje użycie.   


Już wkrótce pojawią się recenzję poszczególnych produktów, zainteresowani? :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki, żadnego z nich nie miałam. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też pojawiło się kilka nowości w kosmetyczce ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyczne wspaniałości!
    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te rzeczy!:)

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemnego testowania, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń