sobota, 25 października 2014

INGRID - TUSZ DO RZĘS

Hej kochane :) Niestety da się to zauważyć, że posty pojawiają się rzadziej. Jest to spowodowane obowiązkami związanymi ze studiami. Nie ma lekko, są one na pierwszym miejscu. Laboratoriów w tym przypadku nie da się opuścić.. :) Ale przejdźmy do sedna sprawy. Dzisiaj chciałam napisać kilka słów, na temat tuszu, który jakiś czas temu pokazywałam wam w nowościach. Sprawdziłam, wypróbowałam i myślę, że co nie co mogę o nim wam napisać. Ciekawi?


Bad girls false lashes effect Max mascara volume, marki INGRID COSMETICS, pojemność 12 ml. Jak już widać na powyższym zdjęciu tusz posiada dużą , silikonową szczoteczkę, co jak dla mnie, jest minusem. Mam dość małe oczy i zawsze się ubrudzę gdy się nim maluję. Producent obiecuje nam długotrwały efekt sztucznych rzęs z czym się nie zgodzę, ponieważ nie ma takiego efektu. Tusz ma pogrubiać nasze rzęsy i w tym przypadku rzeczywiście tak jest. Mają większą objętość. Niestety nie zauważyłam żadnego efektu podkręcenia ich. 


Generalnie całkiem przyjemnie się nim maluje i daje on delikatny, widoczny efekt na rzęsach. Bardziej polecałabym go kobietom o dużych oczach ze względu na obszerną szczoteczkę. Jednak jak wiadomo każdemu pasuje co innego i nikt się nie przekona jeśli nie spróbuje :) Tutaj możecie znaleźć ten oraz 2 inne wersje. 


A tutaj trochę mnie, abyście nie zapomnieli jak wyglądam. Niebawem postaram się o jakąś stylizację :) Pozdrawiam was :*

10 komentarzy:

  1. Lubię taki kształt szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy o nim nie słyszałam.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam sobie mega tani tusz z miss sporty i jak na razie spisuje się najlepiej z wszystkich tuszy, jakie kiedykolwiek miałam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam na razie nowości z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kolei lubię taki kształt i wielkość szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ładnie ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To sama muszę w takim razie wypróbować :)

    Zajrzyj też do mnie: http:www.ynbctbq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też studia pochłaniają cały wolny czas :( Co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń