niedziela, 7 września 2014

ODWOŁUJĘ JESIEŃ

Halo! Tak, oficjalnie odwołuję jesień! Czy mogę? Oto dowód: od kilku dni mamy zaszczyt znów gościć taką pogodę jaka towarzyszyła mi na zdjęciach. Aż ciężko było coś uchwycić, dlatego też można zauważyć, że zdjęcia są lekko prześwietlone. Słońce i wiatr dawały mi w kość, a moje włosy rządziły się swoimi prawami! Jednak coś jest, udało się, wyszło. Całkiem fajnie, PODOBA mi się. Jest trochę pastelowo i trochę neonowo. Piszcie co sądzicie o mojej stylizacji! Czekam niecierpliwie na wasze komentarze. Zostawiam was ze zdjęciami, miłego dnia kochani :*

 Okulary/GLITTER       Koszula/PERSUNMALL      Spódnica/H&M

20 komentarzy:

  1. Chętnie się dołączę do do odwoływania jesieni, jestem jak najbardziej za tym ! Naszyjnik mnie zachwycił <33 spódniczka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. az prawie czuc to słonko ze zdjec ,ale wcale nie sa przeswietlone ! wyszlo fajnie! podobaja mi sie zdjecia na tle boiska , szczegolnie gdy masz dosc elegancki outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia ;) spodobała mi się Twoja spódniczka, nie przepadałam za spódniczkami w takim kolorze, a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowny naszyjnik :) całość na 5tkę!

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!

    Super blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszelkie zestawienia z białą koszulą. Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny naszyjnik...idealnie dopasowałaś go do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne okularki. Choć zdecydowanie z całego zestawienia wyróżnia się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylowo, klasycznie, ładnie - miło się ogląda Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie co do odwolania jesieni. Wygladasz kwitnaco Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń