piątek, 5 września 2014

MINI RECENZJA

Witajcie kochani, dzisiaj mały przerywnik od codziennych stylizacji. Przychodzę do was z mini recenzją dwóch produktów kosmetycznych. Ciekawi? To zaczynajmy! ♥


Jako pierwszy, przedstawiam wam Dry Fast Top Coat do paznokci z firmy SecheVite. Ja spotkałam się z tym produktem po raz pierwszy i co mogę o nim powiedzieć po kilku użyciach?

 Zacznijmy od plusów: 
* duża pojemność bo aż 14 ml, co wystarczy na sporą ilość czasu.
* rzeczywiście jest to mój pierwszy top coat, który natychmiastowo wysusza płytkę paznokcia. Także od teraz paznokcie maluję w max. 5 minut :)
* trwałość - tak, lakier na paznokciach po użyciu tego preparatu naprawdę trzyma się TYDZIEŃ!

Minusy:
* minusem jest niestety zapach, 'pachnie' jak farby do ścian. I to dość intensywnie.
* minusem może być też cena, preparat ten kosztuje 28zł

Znajdziecie go TUTAJ.


Drugim kosmetykiem jest próbka kosmetyku z serii Bielenda professional. Zabieg ultranawilżający o działaniu anti-aging. Jest to trójfazowa próbka, która zawiera peeling, mus i krem. Po zastosowaniu tych trzech kroków moja twarz była gładka i można było zauważyć, że została dogłębnie oczyszczona. Niestety nic więcej nie mogę powiedzieć, ponieważ po jednej próbce ''zabiegu'' wiele się nie można spodziewać. 
Wraz z przesyłką dostałam również katalog zabiegów profesjonalnych od Bielendy. W tym katalogu można znaleźć pełnowymiarowe produkty o działaniu anti-aging. Jest też opisane, że wskazania do zabiegu to każdy rodzaj cery po 25 roku życia. Więc póki, co ja jeszcze nie potrzebuje takich serii zabiegów, ale może którąś z was to skusi? :)


*wpis powstał przy współpracy z hurtownią kosmetyczną BeautyFlo

12 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie używałam Topu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i działa rewelacyjnie, przedłuża wytrzymałość lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i działa rewelacyjnie, przedłuża wytrzymałość lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przymierzam się do zakupu SecheVite i utwierdziłaś mnie w przekonaniu żeby go nabyć

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak farby do ścian, mówisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. SecheVite, kiedyś Cię zdobędę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, uwielbiam! Chociaż nie jest to najłatwiejszy top i troszkę drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produktu do paznokci nigdy nie miałam, ale słyszałam, że w połowie zaczyna strasznie gęstnieć :)

    OdpowiedzUsuń