niedziela, 21 września 2014

MINI INSTA MIX

Hej kochani! Dni we wrześniu lecą jak szalone. Pierwszy dzień jesieni już za dwa dni! Oj zdecydowanie czuć, że to już. Mimo, że piątek i sobota przywitały nas jeszcze pięknym słońcem :-) A już za tydzień przyjdzie mi powrócić.. na uczelnie. I znów zacznie się codzienność, obowiązki, nauka. Damy radę :) Musimy! Na dziś mini insta mix, kilka ujęć mojej codzienności, po więcej zapraszam was TUTAJ.

1. Dary losu od Apis cosmetics / 2. Zamówienie, o którym poczytacie TUTAJ

3. Iced frappe z McDonald's - pyycha ♥ / 4. Deserek na tarasie ♥

5. BiedronkoweLove♥ / 6. The Sims 2 - the best!

7. Wszyscy polecają, musiałam się skusić :) / 8. Selfie time :*

FOLLOW ME: PEEERFECTLLY ♥

12 komentarzy:

  1. bardzo fajny mix ;-) ale super ten deserek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix, ostatnio mam straszną ochotę na dobre domowe ciasto,

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazd naszych wina nie do końca przypadła mi do gustu, czytałam wiele książek o podobnej tematyce, które wyciskały łzy i pochłaniały mnie na wiele godzin - ta tego nie zrobiła niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny miks :) Ja teraz gram w simsy 4 i tak jak na początku byłam średnio przekonana, tak teraz jestem zachwycona :) No i książka, koniecznie muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia a w simsy to ja bym pograła :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie.. Wszyscy polecają tę książkę, chyba sama się na nią skuszę, widziałam akurat teraz w "Biedronce" :D Zeszyty są świetne :)

    www. jedenmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam zeszyty w biedronce, starym zwyczajem. A później pomyślałam, że chyba mi się nie przydadzą, bo już nie wracam na studia ;) No cóż... ;)

    OdpowiedzUsuń