czwartek, 11 września 2014

LAKIERY MORGAN TYLOR

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z recenzją dwóch lakierów firmy MORGAN TYLOR. Spotkaliście się kiedyś już z tą firmą? Bo ja przyznam szczerze mam z nią styczność po raz pierwszy.
I jakie wywarły na mnie wrażenie? Myślę, że śmiało mogę powiedzieć, że dobre a nawet bardzo dobre :) Posiadam dwa kolory w odcieniu Shock Therapy oraz West Coast Cool. Typowo letnia, energetyczna gama kolorystyczna.


Zacznijmy od plusów, które zdecydowanie górują nad minusami. 
Bo minusy też są, ale tylko dwa!

* POJEMNOŚĆ - bardzo duża, taka buteleczka zawiera aż 15 ml!
* GAMA KOLORYSTYCZNA przepiękna, TUTAJ znajdziecie mnóstwo innych kolorów.
* SZYBKOSCHNĄCE? Nigdy wcześniej nie posiadałam tak szybko schnących lakierów! Serio, rewelacja! Maluję paznokcie, 3 minuty i gotowe. Zero jakichkolwiek odgnieceń, zadrapań itp.
* WYDAJNOŚĆ, myślę że taka duża pojemność starczy na długi czas.
* PĘDZELEK idealny. Nie za duży nie za mały, średni. Takie lubię najbardziej.
* TRWAŁOŚĆ w połączeniu z SECHE VITE, o którym mówiłam w TYM poście, trzymają się ok. tygodnia :)
KONSYSTENCJA - jak dla mnie w sam raz, dobrze mi się nimi maluje.


Teraz przejdźmy do tych dwóch skromnych minusów.
* ZAPACH - intensywny, przypomina mi trochę zapach rozpuszczalnika.
* CENA - jedna buteleczka kosztuje 24,90 zł

Oczywiście jest to tylko moja opinia. Każdy może mieć inne zdanie na ten temat. Zachęcam do zakupu i zapoznania się z produktami. Koniecznie odwiedźcie stronę firmy BEAUTYFLO.


* wpis powstał przy współpracy z hurtownią kosmetyczną BeautyFlo

14 komentarzy:

  1. Ten niebieski mi się podoba. Hm, tydzien czasu wytrzymaja? No to biore!: )

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory zdobyły moje serce, szkoda tylko że taka wysoka cena :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fiolet wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja o tej marce słyszałam ale sama niczego nie miałam. bardzo ładne kolory lakierów, na paznokciach wygląda jak błękit

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne kolorki <3

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kuszące kolorki :) chcialabym zobaczyć jak prezentuje się ten fiolet na paznokciach :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki kuszące. Mi ciężko trafić na dobry lakier - zazwyczaj wszystkie odpryskują już po 1-2 dniach;/ Dodaję do obserwowanych i do zobaczenia na kolejnym spotkaniu APIS!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE SOCZYSTE! PIĘKNE
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń