wtorek, 16 września 2014

KOSMETYKI Z AMERYKI

Hej, witajcie. Dzisiaj chcę wam opowiedzieć o kilku kosmetykach, które jakiś czas temu zamówiłam na stronie kosmetyki z ameryki. Potrzebowałam kilku rzeczy i stwierdziłam, że nie będę szła do Rossmana jak to robię zawsze, tylko zdecydowałam się na zamówienie internetowe. Wybrałam ten sklep, ponieważ skusił mnie stosunkowo niskimi cenami. A co zamówiłam?


To co widać na powyższym zdjęciu. Paletkę cieni Revlon, pojedynczy cień N.Y.C, dwie kredki do oczu firmy Rimmel i Manhattan oraz pomadkę i róż w jednym również z firmy Manhattan.


Paleta cieni Revlon Photoready w odcieniu GRAFFITI 510. Jest to paletka złożona z 5 odcieni, którymi wykonamy zarówno dzienny, lekki jak i wieczorny makijaż. Zestaw zawiera dwa aplikatory. Koszt takiej palety to 15 zł.


Pojedynczy, biały cień do powiek N.Y.C. Niestety nie jest to matowy cień, tak jak się spodziewałam, ponieważ zawiera świecące się drobinki. Także poszukiwania idealnego, matowego cienia trwają nadal. Koszt to ok 3 zł.


Pomadka i róż w jednym MANHATTAN, sprawdza się idealnie. Co prawda używam tej kredki tylko do ust. Nadaje przepiękny kolor i jest dość trwała. Były również inne wersje kolorystyczne. Cena to całe 4 zł :)


Złota kredka do oczu RIMMEL jest świetna. Wykręcana i po drugiej stronie znajduje się gąbeczka do rozcierania. Idealna do lekkich makijaży, a koszt to zaledwie 2 zł. Beżowo/różowa kredka MANHATTAN, używana przeze mnie na linię wodną oka. Niestety dosyć szybko się ściera, a koszt to również tylko 2 zł.

Z zamówienia jestem zadowolona, jedynym minusem jest koszt wysyłki. Nie zależnie od ilości zamówienia płaci się 12 zł. Więc jak już zamawiać to dużą ilość kosmetyków. A co! :)

17 komentarzy:

  1. mm złota kredka, uwielbiam takie :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowości

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamawiałam tam kosmetyki i byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa tej złotej kredki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten sklep. Szkoda, że kredka Manhattanu szybko się ściera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka w kredce bardzo mnie zaciekawiła! Jeśli szukasz dobrego cienia o świetnej pigmentacji - polecam ten z paletek Sleek, np. Au Naturel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, posiadam tę paletkę. Jednak biały właśnie mi się skończył, dlatego szukam pojedynczego bo bez sensu kupować całą nową paletę. Dzisiaj dorwałam biały, matowy cień w Inglocie. Zobaczymy jak się sprawdzi :)

      Usuń
  7. Świetne kosmetyki ;)
    Fajnie, że dobrze Ci służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paleta ma fajne kolory cieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie matowy cień? polecam GoldenRose, Silky Touch Matte Eyeshadow 201. nie ma żadnych drobinek ani żadnch refleksów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam z Inglota, zobaczymy jak się sprawdzi :-)

      Usuń
  10. Ja również skusiłam się na zakup w tym sklepie i jestem mega zadowolona ;)) Polecam!

    OdpowiedzUsuń