czwartek, 18 września 2014

JESIENNA AURA

Hej kochani! Dzisiaj wreszcie waszym oczom ukazuje się stylizacja :) Coraz to trudniej zgrać mi wszystko w czasie. Zaczęła się szkoła, mój fotograf ma więc dużo obowiązków (pozdrawiam :*). No i przede wszystkim robi się szybciej - ciemniej. A dlaczego zatytułowałam post "Jesienna aura", to chyba widać po otoczeniu zdjęć. Liście, zachodzące słońce.. Ja już czuję tę jesień, bardzo nawet :) Czyżby to były ostatnie chwile swobodnego chodzenia w spódniczkach? Muszę się nacieszyć.. 

 Bluzka/CAMAIEU     Spódnica/DRESSLINK      Baleriny/MONOBO 

24 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, dla mnie to jeszcze letnia, wesoła i dziewczęca stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja letnia, ale otoczenie jesienne :-)

      Usuń
  2. fantastic pictures! love the stripe look so much!
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  3. super ja dopiero zaczynam chodzić na jesień :)w sukienkach itd

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszmy się ostatnimi chwilami lata! ;) w tej spódniczce ślicznie wyglądasz ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka, ale czy ona nie podwiewa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiadomo, każde tego typu spódnice podwiewa, ale nie aż tak bardzo :-)

      Usuń
  6. cudownie wyglądasz :)
    spódniczka jest najlepsza *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja spódniczek nie schowam, wystarczą grubsze rajstopy i można śmiało nadal pokazywać nogi :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outift, do twarzy ci w paskach :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest fantastyczna, bardzo ladnie wyglądasz :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, spódnica absolutnie skradła moje serce, co do butów...nigdy nie byłam do nich przekonana, jednak tutaj są świetnym dopełnieniem stroju :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie w tej jesiennej aurze!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. również pozdrawiam :*
    spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódniczka! Moją uwagę przyciągnęła super pomadka! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie :) mam tą spodniczke i jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń