wtorek, 12 sierpnia 2014

SUMMER 2014

Hej kochani! Zaczniemy od końca, ponieważ poniższe zdjęcia były robione w ostatni dzień naszego pobytu nad morzem. Na wodzie tworzyły się niesamowite fale (stąd też niektóre dziwne miny na zdjęciach) a słońce ostro dawało o sobie znać :) Nie ma nic piękniejszego niż zdjęcia nad brzegiem morza, urocza sceneria :-) Wyjazd  był bardzo udany, dobrze było odpocząć od codziennych czterech ścian. Dobre towarzystwo, dobra pogoda, dobre miejsce - 100% zadowolenia. Zapraszam was na I część zdjęć! 


RUSINOWO 2014

25 komentarzy:

  1. cudnie a spódniczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia :) widać że dobrze się bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś szczęśliwa;) to dobrze, że odpoczynek się udał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Takie neonowe barwy świetnie wyglądają nad morzem ;) góra od kostiumu świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widac po opaleniznie ze byl to ostatni dzien. Swietne zdjecia zywo i kolorowo. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjęcia<3 Uwielbiam nad morsie zdjęcia :) Sama przywiozłam ich multum z nad morza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia. Ładnie strój kontrastuje ze spódniczka ;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia! :) bardzo ładny kolor stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, zawsze chciałam mieć taką bardotkę ale mam za duże piersi

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka urzekła mnie swoim kolorem :3

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że się dobrze bawiliście, ładna opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywne zdjęcia - wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam fale, dają tyle pozytywnej energii;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej cudne zdjęcia! piękna spódniczka :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. widać, że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się to połączenie kolorków ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń