czwartek, 14 sierpnia 2014

NAD MORZEM DZIEŃ II

Hej! Dzisiaj tak jak i w tytule, wakacje nad morzem dzień II. Od samego rana było pochmurno, więc postanowiliśmy wybrać się do pobliskiego miasta, Jarosławca, aby zobaczyć co nie co :) Wdrapaliśmy się na latarnie morską, skąd roznosił się niesamowity widok :-) Następnie odwiedziliśmy drobne stragany no i oczywiście plażę. Niestety w Jarosławcu plaża jest bardzo wąska i często zalewana przez wodę. Gdy przyszliśmy na brzeg udało nam się zobaczyć przycumowane kutry rybackie no i inne niesamowite widoki :-) Dzisiaj stylizacja z tego właśnie dnia. Pozdrawiam :*

 Okulary/GLITTER          Sukienka/RESERVED         Sandały/CCC

12 komentarzy:

  1. ja już po urlopie tez byłam nad morzem :) i miałam podobnie u nas rano było bryza a po południu słońce :) w możu kąpałam się 3 ostatnie dni woda była lodowata że kostki zamarzały

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka! :) nad morzem nawet w pochmurny dzień jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka, fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się wydaje, czy te sandałki są gumowe ? : )
    Takie są podobno bardzo wygodne.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I pomyśleć, że nigdy nie byłam nad naszym polskim morzem... W przyszłym roku na pewno nadrobię zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka, jak ja byłam na wczasach to też nie zawsze była ładna pogoda

    OdpowiedzUsuń
  7. czyżbyś była w Wiciach ? :) ja właśnie jadę w niedzielę ;) Uwielbiam Jarosławiec, Darłówko i te rejony ;) super wyglądasz we tej sukience :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, uwielbiam oglądać stragany nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sukienka;) to wiele zwiedziłaś w ciągu jednego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja uwielbiam morze! :) tak już zanim tęsknię, że za tydzień chyba z radości się w nim utopię :D

    OdpowiedzUsuń