czwartek, 21 sierpnia 2014

LIKE A..

Witajcie :) Na początek chciałam wam podziękować za wszystkie życzenia, które mi złożyliście, oby się spełniły! Urodziny spędziłam bardzo miło w sympatycznym, rodzinnym gronie. Jednak czas leci do przodu i już mamy 21 sierpnia, co oznacza dla niektórych ostatnie dni wakacji. Ha, dla mnie jeszcze nie, ja jeszcze.. trochę pocieszę się wolnym czasem :-) Trzeba go wykorzystać jak najlepiej, bo kolejne tak długie wolne to nie prędko. Dzisiaj przychodzę do was z sukienkowym zestawem. Korzystając z wypoczynku, na który niedawno się wybrałam i pięknego otoczenia, postanowiłam zrobić zdjęcia w takiej stylizacji. Sukienka jest ogromniasta, tak.. niestety jest na mnie za duża, a szkoda bo super by się nadała na kolejne wakacje. Znajdziecie ją w sklepie ROMWE.

 Sukienka/ROMWE

13 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, ale niestety efekt został zniszczony bokserką. Albo bez stanika i spiąc na agrafkę, albo stanik typu triangle - delikatny i ozdobny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jest za duża, więc musiałam ubrać bokserkę :)

      Usuń
  2. genialne zdjęcia;))
    pozdrawiam serdecznie ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie to podoba, ma swoj klimat taki troche cyganski !

    OdpowiedzUsuń
  4. to krzesło mi się mega podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jaka cudowna sukienka ♥♥♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tych zdjeciach nie wyglada na taka wielką :) świetny ma klimat, jak napisała Agata. Skladalam zyczenia? Jesli nie- 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia fajne, ale sukienka nie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jakie piękne słoneczne zdjęcia :) cudownie Ci w tej sukni!
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń