wtorek, 19 sierpnia 2014

HAPPY B-DAY TO ME

Hej kochani! Dzisiejszy dzień to mój dzień, ponieważ dziś są moje urodziny. Tak, to kolejne już, 20! Czas leci bardzo szybko. Pamiętam, że dopiero co obchodziłam osiemnastkę, a tu już dwadzieścia! Czego mogę sobie życzyć? Przede wszystkim zdrowia, bo bez tego to trudno o inne rzeczy. Co więcej? Motywacji do działania i pomysłów do realizacji. Tego też i wy mi życzcie :) Dzisiaj też, z tej okazji wstawiam kilka innych zdjęć niż zazwyczaj,
happy birthday to me


 PS KABI dzięki za balony :*

18 komentarzy:

  1. Hahaha tak myślałam, że to te :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego ! Zdrówka ;) Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie tego żeby się spełnilo Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego, cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i jak najdłuższego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weszłam, popatrzyłam na pierwsze zdjęcie : "ooo macie takie same krzesełka jak u mnie w domu :) ... ale zaraz, zaraz.. ". Najlepsza sceneria ;)
    Spełnienia wszyyystkich marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka, naj naj naj! :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. więc Ci życzę motywacji do działania i pomysłów do realizacji, a poza tym wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka! Spóźnione, ale szczere - wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję że się udały!;)

    OdpowiedzUsuń