niedziela, 31 sierpnia 2014

DOTS IN DOTS

Hej! Dzisiaj przychodzę do was z kolejną klasyczną stylizacją. Tym razem postawiłam na spódnicę i obcasy. Myślę, że takie połączenie zawsze i wszędzie się sprawdzi. Jak wiadomo czarny kolor jest to kolor uniwersalny i pasuje do wszystkiego. Spódnica to hand made, została uszyta u krawcowej. Już dość dawno widziałam spódnicę w takim kolorze w sklepie Zara. Strasznie mi się spodobała i jakiś czas później postanowiłam sprawić sobie taką :) I oto jest. Jak wam się podoba dzisiejszy zestaw?

 Koszula/ATMOSPHERE         Spódnica/HAND MADE        Bransoletka/PREZENT       Buty/STRADIVARIUS

16 komentarzy:

  1. uwielbiam kropki, bardzo Ci one pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie bardzo uniwersalna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna koszula, ja ją widzę w stylizacji z jasnymi jeansami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Świetne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!

    Świetny blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. buty genialne :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie ! piękna koszula *.*

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna koszula, przepieknie wygladasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie spódnica nie gra z resztą stylizacji, ale koszula i buty bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zestaw, spódnica naprawdę bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest moc!! idealnie kochana
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobasz w tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń