wtorek, 22 lipca 2014

SZARY & CZARNY

Hej kochani! Chwilowa przerwa w postach spowodowana była moimi ciągłymi podróżami i ta przerwa będzie jeszcze trwała przez jakiś czas, ponieważ dzisiaj znowu wyjeżdżam. Jednak postaram się podczas tego wyjazdu, porobić dużo zdjęć stylizacji aby mieć na zapas :) Długo marzyłam o plisowanej spódnicy, jednak strasznie kojarzyła mi się z "babciowymi" spódnicami, tak też było z tą gdy zobaczyłam ją na wieszaku. Jednak postanowiłam ją przymierzyć i tak oto jest w mojej szafie. Jest świetna a dodatkowo ma inną długość niż większość moich spódnic, miła odmiana ;-) A co w niej najlepsze? To, że jest z second-handu za całe 4zł. PS strasznie wiało, dlatego spódnica jest tak 'wygięta w prawo'. 

 Bluzka/GODDIVA         Spódnica/SECONDHAND         Buty/DEICHMANN

17 komentarzy:

  1. cudowne połączenie czerni i metalików!
    Bardzo mi się podoba kochana

    Buziaki:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, fantastyczna stylizacja, widac ze utrzymane zdjecia na wysokim poziomie swiatowych blogerek :) zachwyt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica to świetny zakup, też na taką poluję :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty nie dawno podobne tylko niebieskie trafiłam w sh za złotówę
    plisowanki uwielbiam, dlatego całość jak dla mnie genialna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i ciekawie. Klapki sa swietne i z pewnoscia mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :) Boska spódniczka ;)


    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za czwóreczkę taka kiecka, woooow <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa spódnica :) Ciekawie się prezentuje całość :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie szarości i czerni! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie sportowej bluzki i eleganckiej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń