niedziela, 6 lipca 2014

STRESSED DEPRESSED BUT WELL DRESSED

Hej kochani! Chyba muszę się zgodzić z napisem na torbie, którą mam dzisiaj w stylizacji. "Stressed, depressed.. ale być dobrze ubranym do podstawa :)". Mam tą i jeszcze jedną lnianą torbę (która niebawem na blogu w stylizacji) i już je uwielbiam! Są bardzo pakowne, w niskiej cenie(!), a ciekawe napisy dodają im jeszcze większej atrakcyjności. Znajdziecie je TUTAJ, zapraszam serdecznie. Tak jak pisałam niedawno ostatnio cały czas stawiam na spódniczki czy sukienki, wydają mi się o wiele wygodniejsze od spodenek! W dzisiejszym outficie przedstawiam wam kolejną zwiewną sukienkę, która w zasadzie tworzy całą stylizację. Jedynym minusem jest to, że ma dość spory dekolt i trzeba założyć pod nią jakiś zwykły top. No i dzisiaj zamiast okularów przeciwsłonecznych - kapelusz. Nie dość, że chroni naszą głowę przed słońcem to jeszcze jest świetnym uzupełnieniem stylizacji. A na paznokciach czarny lakier z firmy ALLEPAZNOKCIE, muszę przyznać, że ciężko się nim maluje, ponieważ musiałam nałożyć aż trzy warstwy! Efekt końcowy poniżej, zapraszam do zdjęć :-)

 Sukienka/SzafaOLICO         Torba/ALLBAG         Baleriny/H&M      Lakier/ALLEPAZNOKCIE

14 komentarzy:

  1. what a gorgeous look! this dress suits you so well!
    amazing style!
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, wakacyjnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kapelusz :)
    zapraszam do siebie :)
    http://klemka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie minimalizm, pewnie dlatego podobają mi się lniane torby, a te z ciekawymi napisami są najlepsze, nie wiem jak to się stało że jeszcze nie mam żadnej w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki sam kapelusz :)
    świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jak torba, ale zestawiłaś ją świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, paznokcie idealnie pasują do torby! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny mój kociak :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja :)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń