poniedziałek, 28 lipca 2014

MAXI DRESS

Hej kochani! Za nami kolejna kilkudniowa przerwa, ale musicie zrozumieć, że ja to też człowiek i przede wszystkim mam wakacje :) Staram się was nie zaniedbywać i być z wami na bieżąco przede wszystkim na instagramie, tutaj konto. Tam możecie mnie znaleźć najczęściej, dzięki obserwowaniu mnie będziecie wiedzieć co robię lub gdzie jestem w danej chwili :) Przejdźmy do dzisiejszej stylizacji, jest to najprostszy outfit jaki można sobie wymarzyć. Zakładamy sukienkę ii? Gotowe! Wygodnie i przede wszystkim chłodno (choć może się wydawać inaczej). Jak wam się podoba?

 Okulary/GLITTER        MAXI/SECONDHAND

16 komentarzy:

  1. Nie lubię takich długich sukienek , ale Ty w niej wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiekniejsza maxi jaka kiedykolwiek widzialam!! Cudnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, bardzo lubię takie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie perełki tylko w sh ;)) Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajajaj, ta sukienka jest obłędna! Uwielbiam maxi, a jak jeszcze jest w klimacie etno to ja się poddaję :) cuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sukienki MAXI - są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka :) szyta jak na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna, etniczna sukienka...trochę dekolt za głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo korzystnie w sukience maxi!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię nosić maxi:)

    ps. a u mnie? Nowości ciuszkowe, które zagościły w mojej szafie. Na dodatek w atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo dziewczęco i uroczo! Podoba mi się :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sukienki maxi - są urocze i wygodne :) Świetna ta Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest piękna *.*

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń