wtorek, 8 lipca 2014

KEEP CALM AND BLOG ON

Hej! Tytuł posta nawiązuje do mojej kolejnej lnianej torby, która znajdziecie w sklepie Allbag. Obecnie na moim facebook'u trwa konkurs, gdzie do wygrania jest dowolnie wybrana przez siebie torba :) Zapraszam! Chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego wybrałam właśnie taki print? Dzisiejsza stylizacja to połączenie elegancji ze sportem. Mianowicie chodzi mi o elegancką bluzkę i sportowe spodenki. Myślę, że te dwie rzeczy pasują do siebie. Dół jest ciemny i stonowany, natomiast na górze dużo się dzieje. Co sądzicie o takim połączeniu?

 Bluzka/GODDIVA        Spodenki/SECONDHAND        Torba/ALLBAG

12 komentarzy:

  1. Fajnie połaczyla elegancką bluzeczkę ze spodenkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba rewelacja! Bluzeczka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie Ci w koku :)

    Zapraszam do mnie :) Nowy post!
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny motyw kwiatów. Fajnie wyglądasz, tak letnio i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta torba ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ładna. Torba urocza :).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodenki :)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń