sobota, 12 lipca 2014

HAUL ZAKUPOWY

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z rzeczami, jakie ostatnimi czasy zakupiłam. Jest tu kilka rzeczy, które przydadzą nam się na lato, szczególnie w podróży. Nie będę wam pokazywała ciuchów i innych dodatków, to na pewno zobaczycie w stylizacjach niebawem. Zdradzę, że ostatnio udało mi się zakupić świetną koszulkę w New Look'u z super napisem! :):) Dzisiaj jednak mam wam do pokazania kilka kosmetyków i gadżetów. Zaczynamy?


 Na pierwszy rzut idzie sklep Biedronka. Gdy zauważyłam w gazetce, że pojawią się w asortymencie suche szampony z  Batiste poleciałam i kupiłam. Nigdy wcześniej nie miałam okazji ich używać. Po pierwszych testach, sprawdzają się świetnie! W podróży sprawdzą się idealnie! Po drugie, oglądając dziewczyny na youtube, wiele z nich polecało płyn micelarny z Garniera, postanowiłam i ja go spróbować. Póki co czeka w kolejce, aż zużyje dotychczasowy płyn, a zostało go już bardzo niewiele :) Po trzecie masło do ciała z Bielendy. Jakiś czas temu pokazywałam wam dokładnie takie samo opakowanie, jednak był to peeling. Teraz postawiłam na coś z tej samej serii, pachnie obłędnie! ♥



Kolejną rzeczą są przypinki do walizki. Pochodzą z empiku, gdzie teraz trwa generalna wyprzedaż rzeczy aż do -90% :) Ja za swoje przypinki dałam nie całe 2 zł. Świetna sprawa, szczególnie gdy dużo podróżujemy wraz z innymi pasażerami. Dzięki temu łatwo możemy rozpoznać swój bagaż, prawda?


Najlepsze na koniec! Mam zamiar zacząć biegać. Jednak chcę do tego podejść profesjonalnie. Póki co zakupiłam poradnik "Jak zacząć biegać" i buty. Teraz pozostało mi skompletować resztę garderoby, obrać dobry plan i kierunek i startować ♥

___________________


World cup Flash Sale
Up to 80% off, all $12.99
Date: 11/7/2014-14/7/2014 , 3 days only
Free shipping worldwide within 24 hours

17 komentarzy:

  1. Ja już robiłam kilka podejśc do biegania ale w końcu zrozumiałam ,ze nic na siłę i bieganie nie jest dla mnie . Aktualnie dużo jeżdżę na rowerze i ćwiczę w domu a do biegania nie mam zamairu wracac na razie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Batiste bardzo lubię i zaopatrzyłam się w kolejne buteleczki w Biedronce ;) Płyn z Garniera to mój ulubieniec. Bardzo ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Batiste bardzo lubię i zaopatrzyłam się w kolejne buteleczki w Biedronce ;) Płyn z Garniera to mój ulubieniec. Bardzo ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio w biedronce kupiłam szampony z batiste i płyn z garniera, oba produkty sprawdzają się genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam wersję tropikalną batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również kupiłam Batiste. Nie miałam pojęcia jaki zapach ma ten brązowy, który Ty kupiłaś.
    Arbuzowe masełko do ciała oglądałam fajnie pachnie. Wybrałam mango.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn miceralny z Garniera jest wspaniały! :D Używam go już 2 miesiące a dalej mam jeszcze trochę mniej niż połowe opakowania, bardzo wydajny :)


    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Do kupna tego płynu micelarnego przymierzam się od kilku tygodni... Czekam na Twoją recenzję tego produktu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn Garniera również zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten micel z Garniera! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie zastałam już tych suchych szamponów w biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też kupiłam ostatnio suchy szampon i faktycznie świetnie sie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele dobrego o tych suchych szamponach, może pora samemu się w takie wyposażyć? ;D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Batiste w Biedronce?! :o Jak to się stało, że go jeszcze nie wyczaiłam? :P A płyn micelarny z Garniera polecam, chyba jeden z niewielu tego typu specyfików, który nie sprawiał, że oczy piekły mnie tak iż miałam ochotę je wydrapać. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę zobaczyć o co tyle krzyku z tymi szamponami z Biedry... :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te nowe masła do ciała i peelingi z BIELENDY :)

    OdpowiedzUsuń