wtorek, 15 lipca 2014

FASHION BLOGGER

Hej kochani! Dzisiaj mam dla was luźną stylizację, idealną na upalne dni :-) Koszulka jest moją nowością (o której wspominałam w poprzednim poście). Zakupiłam ją w New look'u za jedyne 20zł. Gdy zobaczyłam ją na wieszaku, od razu pobiegłam ją przymierzyć. Podoba się wam? Reszta jest dobrze wam znana, bo przewinęła się tutaj już nie raz. Obecnie (zależy, o której godzinie czytasz ten post) jestem w podróży do Kalisza lub już na miejscu. Dlatego też przez kilka dni będę do was pisać właśnie stamtąd. Pozdrawiam :*

 Koszulka/NEW LOOK       Szorty/CHICNOVA          Torba/ALLBAG

15 komentarzy:

  1. Fajna koszulka,natomiast zwracam uwage na szory bo są doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajniutka torba :)

    zaczynam blogować od nowa - derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna luźna stylizacja, podoba mi się kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest genialna, idealnie do ciebie pasuje hah :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam proste zestawy typu szorty plus koszulka! swietny dodatek w postaci kapelusza!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torba :) idealnie opisuje współczesne pokolenie młodych Polaków

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER KOCHANA! JA JESTEM ZACHWYCONA!!
    <3
    pozdrawiam serdecznie
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest fantastyczna ;p.

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonałe szorty!

    http://lanskoronka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka najbardziej mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń