środa, 2 lipca 2014

ALLEPAZNOKCIE

Hej kochani! Dzisiaj chciałam wam pokazać moją przesyłkę, którą otrzymałam w ramach współpracy od sklepu allepaznokcie. Są to 3 lakiery o bardzo uniwersalnych kolorach. Czarny, szary i różowy, który rzekomo pod wpływem temperatury ma zmieniać kolor na czerwony. Jestem tego bardzo ciekawa i na pewno dam wam znać czy rzeczywiście tak jest! Każdy z nich pokażę wam w stylizacjach, ponieważ nigdy nie potrafię sfotografować dłoni, aby wyglądały one korzystnie. Także spodziewajcie się ich niedługo! :) Ciekawi?

 Czarny/TUTAJ           Szary/TUTAJ          Termiczny/TUTAJ

12 komentarzy:

  1. jestem ciekawa termicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE KOLORY!! NA LATO!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory wyglądają obiecująco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe lakiery, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy, bardzo ładne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa efektu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Allepaznokcie uwielbiam! Już dobre pół roku mam do czynienia z ich lakierami, od niedawna z żelami do paznokci i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne lakiery :D

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa termicznego lakieru :) Nie mogę się doczekać. Ja u siebie wczoraj zamieściłam recenzje aksamitnego manicure od Allepanokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś lakiery do paznokci były dla mnie wszystkie takie same, bez względu na firmę i sklep. Teraz widzę zasadnicze różnice. Mnie także najbardziej zainteresował lakier termiczny, bo ma tęczowe kolory.

    OdpowiedzUsuń