poniedziałek, 2 czerwca 2014

PIĄTEK

Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją. Ostatnie kilka dni aż do teraz są chłodne, więc póki co nie można pozwolić sobie na taką swobodę jaka panowała tydzień temu. :) Ja postawiłam na luźne spodnie w kropki i do tego zwykły biały top i najwygodniejsze na świecie buty, czyli conversy! I tak oto można było spacerować po mieście co też wraz z chłopakiem uczyniliśmy. Poszliśmy na pyszny obiad w manekinie, następnie po drodze trafiła nam się wata cukrowa (nie ma to jak smak z dzieciństwa)! A na koniec udaliśmy się do wytwórni lodów tradycyjnych (kto jest z Poznania koniecznie musi się tam udać!). Także piątkowy dzień można uznać za bardzo słodki! Zapraszam do zdjęć :-)

 Top/H&M            Spodnie/ROMWE          Converse/ANSWEAR
 

15 komentarzy:

  1. gorgeous look, i love those pants!
    fantastic pictures too!
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w tych spodniach. Bardzo mi się podoba. A zdjęcie z watą na patyku świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywna stylizacja !:) i plus za conversy ! zapraszam także do sibie www.madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNIE W KROPECZKACH!
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Zabawnie i infantylnie. Zakochalam sie w tych kropkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look! Ja czekam na swoje Conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie są te spodenki!! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń