sobota, 28 czerwca 2014

NEONOWO

Hej kochani! Pierwszy weekend wakacji nie przywitał nas optymistyczną pogodą, mimo to zdążyłam przed deszczem i udało mi się zrobić kilka zdjęć dzisiejszego stroju. Znowu postawiłam na spódnicę, tym razem krótką w neonowym kolorze. Nie da się przejść nie zauważonym, więc jest to wersja dla odważnych :) Do tego dobrałam kolorową koszulę i stonowane, czarne dodatki. Myślę, że wyszło całkiem ciekawie. Co sądzicie? A co do wakacji to moje zaczęły się już ponad tydzień temu i będą trwać do października, udało mi się uniknąć 'studenckiej kampanii wrześniowej'. Teraz pozostaje mi tylko planować wyjazdy i cieszyć się wolnym czasem! Do następnego :)

 Koszula/SAMMYDRESS         Spódnica/VINTED           Buty/H&M

18 komentarzy:

  1. kolor spódniczki jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest po prostu genialna, jakoś ta koszula mi kurczę nie pasuje, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie. Gratuluję zdanej sesji i miłych wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka <3

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory i krój spódniczki jest obłędny :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna spódnica- kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw
    koszula w połączeniu ze spódniczką bardzo ładnie się prezentuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pomyślałabym, że można połączyć te dwie rzeczy! ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna spodniczka I ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula bardzo mi się podoba, ale połączenie jej z neonową spódnicą jakoś mi nie leży. Na bym postawiła jednak na jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba, bardzo szalona i kolorowa stylizacja. U mnie również post z neonową spódniczką: DearPopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Polowałam na podobną spódnicę na Vinted... wygląda bardzo atrakcyjknie !
    Fajna stylizacja.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor spódnicy jest przyciągający!

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie to ujęłaś - odważnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie i genialnie Ci w tych włosach!!! serio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja, ale najbardziej podoba mi się koszula :)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń