poniedziałek, 23 czerwca 2014

kosmetyczny HAUL

Cześć ♥ Tak jak wspominałam na blogu będą pojawiać się posty o przeróżnej tematyce. W związku z tym dzisiaj post kosmetyczny, a właściwie drobne, czerwcowe zakupy. Po ostatnim szaleństwie na przecenach w Rossmanie nie skusiłam się na nic z kolorówki (no może oprócz lakierów do paznokci, ale to się nie liczy prawda?). Po wizycie u fryzjera postanowiłam intensywnie dbać o włosy, aby nie doprowadzić ich do takiego stanu jak zawsze, więc zakupiłam dwa produkty do włosów. Ciekawi o czym będę mówić, to zapraszam!


Wracając do pielęgnacji włosów, ostatnio zaczęłam oglądać sporo filmików na youtube i wiele dziewczyn polecało tę odżywkę z Garniera. Pierwsze jej stosowanie dopiero przede mną i okaże się czy warto było ją zakupić. Mam nadzieję, że tak!


Kolejnym produktem jest olejek arganowy do zabezpieczania końcówek włosów, które jak wiadomo najszybciej się niszczą. I tutaj z pomocą przyszła niezawodna biedronka, która ostatnio pozytywnie mnie zaskakuje :) Zapach ma przepiękny! A działanie? Niedługo się o nim przekonam.


Kolejny produkt również pochodzi z Biedronki, a jest to peeling do ciała z firmy Bielenda o przepięknym arbuzowym zapachu. Śledzę wiele dziewczyn na instagramie i widziałam, że sporo z nich się skusiło na te produkty. 


Na koniec lakiery do paznokci z kolekcji Rimmel by Rita Ora. Jestem pozytywnie zaskoczoną przede wszystkim gamą kolorystyczną a także ceną i trwałością lakierów. Bardzo ładnie prezentują się na paznokciach. Jednakże to co obiecuje producent, czyli że wysychają w 60 sekund, jest nieprawdą. Reszta bez zastrzeżeń.


10 komentarzy:

  1. Chyba też kupię tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się skusić na ten arbuzowy peeling ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling z BIELENDY - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam tą odżywkę z Garniera i czeka na użycie, bo mam troche tych odżywek. Mam nadzieje, że też się dobrze sprawdzi, bo wszyscy ją chwalą na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta odżywka z garniera jest super! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten peeling, zapach jest super :) Uwielbiam kosmetyki garnier do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z garniera nie zbyt dobrze na mnie działają, ale ostatnio zastanawiałam się nad tymi lakierami z Rimmela, szkoda, ze nie schną w 60 sekund, bo głównie dlatego bym je kupiła-jestem strasznie niecierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywkę miałam i uwielbiałam, a lakiery Rimmel trzeba malować cieniutkimi warstwami - wtedy wysychają bardzo szybko. Karolina z kanału YT Stylizacje2 ostatnio robiła ich test :)

    OdpowiedzUsuń