sobota, 21 czerwca 2014

HEART & SOUL

Hej wszystkim! Dzisiaj mam dla was luźną stylizację. Postawiłam na biel i czerń i do tego mocny róż w postaci dodatków :) Koszulkę zaprojektowałam sobie sama na stronie hicustom.net. Na tej stronie macie możliwość zaprojektować taką koszulkę jaką tylko chcecie! Różne napisy, kolory, obrazki a nawet możecie wgrać swoje zdjęcie i nosić je na własnym t-shircie! Wszystko wedle własnego uznania i gustu. Ja postawiłam na klasykę. Biały kolor bluzki a do tego na przodzie napis a z tyłu z prawej strony mały znaczek. Mi się bardzo ona spodobała, jest świetnej jakości, więc myślę, że będę ją często nosić. Jak wam się podoba? 

 Koszulka/HICUSTOM.NET       Spodnie/ROMWE             Buty/CCC

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta koszulka :)
    Torebka - super akcent :)
    Pozdrawiam :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna sprawa z ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie rewelacyjne i całość komponuje się idealnie :)


    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie :) I koszulka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna biżuteria i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny T-shirt :)
    P.S. Bardzo fajny naglowek bloga, przykul moja uwagę, dawno nie widzialam takiego fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo mi się podobasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna biżuteria i buty :) Świetna, luźna stylizacja, idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw! bardzo podobają mi się spodnie :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądasz :)
    podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  12. Eee jakoś mi to nie gra. Spodnie i koszulka są jak najbardziej ok, ale dodatki mi nie grają. Ale kto, co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny T-shirt, taki mały element z tyłu, a daje tyle co żadna inna prosta koszulka, uwielbiam takie oryginalne motywy :)

    OdpowiedzUsuń