środa, 25 czerwca 2014

GRANATOWA MAXI

Hej! Moje poszukiwania idealnej spódnicy maxi trwały dość długo. Zawsze coś mi nie do końca w każdych pasowało. Aż w końcu znalazłam tą idealną! Ma świetny kolor i uważam, że doskonale będzie się komponować z wieloma rzeczami. Marzy mi się jeszcze taka w szarym kolorze, więc poszukiwania wznawiam! Może ktoś z was widział gdzieś jakieś fajne? Dajcie znać :) Dzisiaj zdjęcia robione dwuetapowo cześć za dnia i część pod wieczór. Zapraszam na stylizację, która będzie się nadawać idealnie na codzienne, letnie wypady! A czy wy lubicie sukienki i spódnice maxi? Piszcie koniecznie :)

 Bluzka/CAMAIEU        Spódnica/TEXTIL        Klapki/DEICHMANN


PS paznokcie to Rimmel by Rita Ora, ten o którym wspominałam w ostatnim poście P O L E C A M :)

21 komentarzy:

  1. ja do tej pory mam problem ze znalezieniem spódnicy maxi dla siebie, mam kilka całych sukienek, ale ze spódnicami jest jakoś ciężej. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, jest trochę w stylu marynarskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co lubię najbardziej - spódnica maxi, bluzka w paski! Jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie Ci w takiej dlugosci spodnicy :) ja bym wygladala okropnie w takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw uwielbiam maxi :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukałam już w zeszłe wakacje i chyba muszę zacząć znowu, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:* Ja mam niestety problem ze znalezieniem odpowiedniej dla mnie maxi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, uwielbiam spódnice maxi, zawsze czuję się w nich wyjątkowo :) nie wiem dlaczego ale tak po prostu mam ;) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do maxi cały czas się próbuję przekonać, ostatnio kupiłam sobie sukienkę w H&Mie o tej długości i chyba będzie moim hitem lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica - marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna stylizacja :)
    spódnica maxi a do tego paski - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie z pasiastą bluzką! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne zestaw marzy mi się taka prosta maxi, chetnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica i torba mega! :) Sama bym się tak ubrała chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna! Ja mam tylko jedną maxi spódnicę, beżową :D

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zmieniłaś okularky :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna!!!pięknie się układa,rewelacyjny kolor<3 Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń