czwartek, 19 czerwca 2014

BACK TO the GAME

Hej wszystkim! Po bardzo długiej przerwie czas powrócić do gry. Teraz gdy mam już wakacje będę dodawać posty o przeróżnej tematyce na bloga. Jednak przede wszystkim postaram się być w tym regularna! Także spodziewajcie się postów co 2/3 dni :)) Dzisiaj mam dla was stylizację. Muszę trochę ponarzekać, że ostatnio na dworze było pięknie a dzisiaj kiedy chciałam się wybrać na zdjęcie, oczywiście pogoda się zepsuła. Ech, jak na złość :-))) Ale co nieco udało mi się sfotografować! Poniżej efekty, zapraszam :*

 Bluzka/CHOIES       Spodnie/ZARA        Buty/STRADIVARIUS

15 komentarzy:

  1. A skad kurtka? Jest fantastyczna :)
    Swietnie wygladasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka pochodzi ze strony sheinside.com :)

      Usuń
  2. Najładniejsza jest ta kurtka :)

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. Lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w butach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super buty ;)

    zapraszam na ciacho czereśniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym być tak zgrabna jak Ty , mozesz zdradzic ile wazysz i jaki masz wzrost? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam 174cm, a waga? nie mam pojęcia, nie ważę się :) pewnie ok. 60 kg

      Usuń
  7. Fajnie wyglądasz! Super koszulka :))

    OdpowiedzUsuń