środa, 21 maja 2014

PRZEGLĄD SUKIENEK

Hej! Dzisiaj mam dla was mały przegląd. A co konkretnie? Przepiękne sukienki w stylu uk evening gowns, ale nie tylko :). Zaczyna się robić coraz to cieplej, jest też coraz więcej imprez czy wesel. Jednakże pozostaje też nasz kobiecy od wieczny problem w co się ubrać? Pokaże wam kilka moich typów ze sklepu msdressy.co.uk! Ciekawi? To zapraszam!
/Hi! Today I have for you a little overview. And what exactly? Beautiful style dresses uk evening gowns, but not only :) . It's getting increasingly warmer, it is also more and more events and weddings. However, a woman is also our eternal problem of what we sholud to wear? I'll show you a few of my picks from the store msdressy.co.uk! Curious? I invite you!

Zacznijmy od sukienek koktajlowych, które sprawdzą się idealnie, właściwie wszędzie. Zarówno na jakieś większe wyjście jak i na co dzień. Moje propozycje? Postawiłabym na jasne i żywe kolory. Proszę bardzo:
/Let's start with cocktail dresses that will test perfectly, actually everywhere. Both at some higher output and every day. My suggestions? Would bet on a bright and vivid colors. Here you go:

1 / 2 / 3

Moja druga propozycja to sukienki wieczorowe. Tak rzadko już przez nas noszone. Uszyte z pięknego materiału, zdobione kamieniami do samej ziemi. Tiulowe, satynowe.. oto one:
/My second suggestion are evening dresses. We rarely wear them. They are made of beautiful material, decorated with stones up to the ground. Tulle, satin .. here they are:

12 / 3

A poniżej kilka propozycji dla Pań w różnym wieku:
/And below are some suggestions for women of all ages:

1 2 / 3

I to by było na tyle. Koniecznie dajcie znać, które sukienki spodobały wam się najbardziej i jeśli macie ochotę sami odwiedźcie msdressy.co.uk może staniecie się szczęśliwymi posiadaczkami, którejś z nich? Pozdrawiam!
/And that's all. Sure let me know which dress you liked the most and if you like someone, visit msdressy.co.uk. Maybe you can become the happy owners  any of them? Bye!

12 komentarzy:

  1. Jestem ogromną fanką sukienek do ziemi - wprost je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze 3 najpiękniejsze, a 3 ostatnie mi się nie podobają :P Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie pierwsze 3 - najbardziej uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne w szczególności te długie do ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza biła, koronkowa to jest mój typ :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne sukienki <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza z wieczorowych jest cudowna;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. te z pierwszych 1 i 3 są śliczne, lecz jednak 1 podbiła moje erce:)

    OdpowiedzUsuń