piątek, 9 maja 2014

PROMOCJA -49%

Hej kochani! Dzisiaj post z serii kosmetycznej. Jak większość z was wie przez całe 3 tygodnie w Rossmanie trwały promocje, co tydzień na inną część kolorówki (trwa właśnie ostatnia 3 część usta i paznokcie). Drogeria ta co pół roku organizuje takie promocja. Ja w tym roku skusiłam się na wyjątkowo dużo produktów. Ciekawi co zakupiłam? Właśnie w dzisiejszym poście chcę wam to pokazać. Za całość tych rzeczy zapłaciłam ok. 80zł. To chyba całkiem mało w porównaniu do ilości produktów! Chwalcie się swoimi zakupami! :)


W pierwszym tygodniu była promocja na podkłady, bronzery, róże i pudry. Skusiłam się na podkład z Rimmel match perfection w kolorze 101. Jest dla mnie idealny, nie za ciemny i dobrze kryje :) Po promocji zapłaciłam za niego ok. 20 zł.
Drugą rzeczą jaką zakupiłam był puder z firmy Wibo. Urzekł mnie jego zapach! Na opakowaniu jest napisane, że jest to puder z jedwabiem i witaminą E. Sprawuję mi się całkiem nieźle. Posiadam odcień w kolorze nr 6. Po promocji cena wyniosła mnie ok. 6 zł.


Kolejny tydzień zapowiadał się również ciekawie. Promocja na tusze, eyelinery, cienie i inne produkty do oczu. Skusiłam się na 2 eyelinery i 2 tusze. Czarny eyeliner to u mnie klasyka, więc go nie mogło zabraknąć, koszt ok. 4zł. Chciałam wypróbować czegoś nowego i zakupiłam niebieski eyeliner, szczerze mówiąc jeszcze nie miałam go na powiece, ale myślę, że na lato będzie on ciekawą odskocznią od co dziennych czarnych kresek! Koszt ok. 4zł.
Tusze! Ostatnio oglądam bardzo dużo filmów na youtube gdzie dziewczyny polecają różne produkty, które są warte zakupy. Znalazły się tam właśnie te 2 mascary i skusiłam się na nie :) Cena bardzo niewielka, a efekt naprawdę świetny! Póki co mam w użyciu tą żółtą i jestem zadowolona! Cena za oba ok. 9zł.


Ostatni tydzień przywitał nas rabatem na produkty do ust i paznokci. Już dawno czaiłam się na pomadkę w kredce! Posiadam jedną z firmy lovely i jest całkiem okej. Jednak jest ona matowa i nie nawilża ust. Tym razem wybrałam kredkę z firmy Astor! Kolor ma przepiękny, a w dodatku nawilża usta i długo się na nich utrzymuje! Cena po promocji to ok. 13 zł.


Na kilka produktów do paznokci również się skusiłam! O lakierach z sally hansen od dawna wiedziałam, że mają dobrą trwałość. I zgadza się właśnie mam na paznokciach jeden kolor, który mam od poniedziałku i trzyma się super! Zdecydowałam się na odcień różowy i biały! Cena za oba to ok. 15 zł.
Firma wibo zawsze zaskakuje! Pamiętam jak nie dawno wypuścili serię lakierów 'pluszowych' a teraz lakier z efektem piasku? Całkiem ciekawe jak się sprawdzi. No i jeszcze jeden szalony odcień, na lato idealny! Cena za oba to ok. 7zł.


Ja już rossman omijam szerokim łukiem. 
Już wystarczy mi rzeczy do.. kolejnej promocji! A wy co zakupiłyście? :)

20 komentarzy:

  1. U mnie nie było Sally Hansen wcale, a taki kolorek to już wgl! Piękny jest ten róż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja skusiłam się na wake my up. i jestem zadowolona z wyboru. piękne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kupić ten podkład, kiedyś go miałam i był w miarę ok. Niestety już go wykupili ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam ten zółty tusz, inny róż i 6 lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy. Ja niestety nie skorzystałam z promocji, bo w ostatnim miesiącu było krucho z kasą. Jestem ciekawa jak wyglądają te lakiery Wibo na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz juz wiem, że była.... ^.- lakierów mam multum xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupki, również mam postanowienie STOP Rossmann i Natura.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tusz Wibo growing lashes!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten podkład z Rimmela!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo słyszałam o tych dwóch tuszach do rzęs, podobno są świetne. Ja niestety z tej promocji nie skorzystałam, bo mam daleko do Rossmana. :(

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo słyszałam o tych tuszach do rzęs, podobno są świetne! Ja niestety nie skorzystałam z tej promocji, bo mieszkam daleko od Rossmana. :(

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, również skusiłam się na podkład! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też skorzystałam z tych promocji i kupiłam dużo rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie udało się trafić na super rzeczy. Chciałam lakier z efektem piasku, ten koralowy, ale u mnie nie ma już żadnego. :( Kupiłam jakiś inny na otarcie łez, haha. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się zaopatrzyłam w nowy krem BB :) fajne te promocje, oby byly czesciej :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się zastanawiałam nad tym pudrem wibo ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kupiłam ten eyeliner z Wibo i pomadkę z Astora :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej ile nowosci! ja kupilam tylko 5 rzeczy :D tez mam ten zolty tusz,ale nie jestem z niego zadowolona w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nic nie kupiłam, bo do Rossmana mam 30 km :( Niedługo będzie otwarty w moim mieście to poszaleję :)

    OdpowiedzUsuń