piątek, 23 maja 2014

NOWOŚCI

Hej wszystkim! Dzisiaj post z nowościami. Będzie to kilka ubrań i jedna rzecz z pielęgnacji. Szczerze przyznam, że ostatnio mam strasznego bzika na punkcie kosmetyków, ale ale trzeba się opanować! Dobrze, że promocje w rossmanie już się skończyły. Przejdźmy do rzeczy. Co mam do pokazania? Zobaczcie sami! (PS spódnicę było mi trudno sfotografować, jest ogromniasta!)


  Spódnica i bluzeczka z nadrukiem pochodzi ze sklepu choies.com. Szczerze mówiąc trochę inaczej wyobrażałam sobie tą spódniczkę. Zajmuje sporo przestrzeni, ale jest ciekawa! Niebawem ujrzycie ją w stylizacji :) Uwielbiam takie zwykłe t-shirty jak ten w paski, który pochodzi z Kappahl'a. Pasują idealnie do luźnych, codziennych stylizacji. No i na koniec, coś co już dawno powinnam mieć. W końcu zamówiłam tangle teezer! Bezapelacyjnie mogę powiedzieć, że jest świetny! Nie wiem jak mogłam bez niego funkcjonować. Zamówiłam go na allegro. To już wszystkie nowości, mam nadzieję, że wam się spodobały! Widzimy się w następnym poście :*

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam TT, mam identyczny już od roku. to moja najukochańsza szczotka. choć nie od razu było tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka w paski wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tt to najlepszy "wynalazek" na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo lubię TT - przydałaby mi się wersja kompaktowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka w paseczki idealna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moglabys podac link do aukcji na allegro albo sprzedawce TT. Bo zamierzam kupic,a boje sie, ze trafie na podrobke. Pozdrawiam. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: http://allegro.pl/szczotka-do-wlosow-tangle-teezer-rozne-kolory-i4213854767.html :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
    3. sprawdzałaś czy jest oryginalna ? są niektóre małe szczegóły, dzięki którym można odróżnić podróbki ;)

      Usuń
  7. Przymierzam się do zakupu tej szczotki! :)

    OdpowiedzUsuń