czwartek, 15 maja 2014

BAGGY PANTS

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją. Taki luzak, na co dzień! Marzyły mi się luźne spodnie i oto one w szalonym wzorze. No bo ile można nosić ciemnych kolorów? Czas się trochę rozchmurzyć :) Marzy mi się już trochę odpoczynku i wolnego czasu. Z niecierpliwością czekam na wakacje (tak,tak maturzyści ;-)). Jeszcze trochę! Jestem pewna, że szybko zleci! Zostawiam was z outfitem i do następnego! :*

 Top i baleriny/H&M           Spodnie/Kaapahl

24 komentarze:

  1. Te spodnie totalnie mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie urzekła torebeczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny "luzak" wyszedł, a spodnie super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super! Spodnie mają ciekawe wzory :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne spodnie !

    http://outfitbybenit.wordpress.com/2014/05/14/fashion-designer-awards/ Zapraszam u mnie wpis z gali Fashion Designer Awards :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są bardzo fajne. Nie wyglądają wcale na takie luzackie, raczej na luźne, ale wciąż np. do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super look, spodnie i torba (genialne)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. super spodnie
    całość fajnie się prezentuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te porteczki ;) Pięknie Ci w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie! Tak tak maturzyści już cieszą się wakacjami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz ślicznie :)

    zapraszam na pyszne risotto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mi się podoba ta letnia stylizacja. Wygodnie, niebanalnie, z wdziękiem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim luzaku lubię Cię najbardziej ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna z Ciebie dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby zwyklaczek ale spodnie nadają mu charakteru :) wwe.wojenkaa. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie "robią" całą stylizację :) Super <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie spodnie ! :)
    Super wyglądasz :))
    http://cukierkowamoda-blog.blogspot.com/2014/05/berlin-film.html

    OdpowiedzUsuń