poniedziałek, 14 kwietnia 2014

YELLOW SKIRT

Hej kochani! W takim wydaniu mnie tutaj jeszcze nie było! A historia tej spódnicy jest długa, ciężko byłą ją 'ogarnąć' by wyglądała przyzwoicie, ale się udało :) Ta spódnica jest nietypowa bo jest ogromna i ciężka! Myślę, że w połączeniu z tą bluzką dobrze się to prezentuje :) Widziałam na wielu blogach taką spódnicę i sama zapragnęłam ją mieć i mam! Jednak nie jestem pewna czy zadomowi się u mnie na dłużej.. co sądzicie? :)

 Bluzka/SECONDHAND          Spódnica/CHOIES

20 komentarzy:

  1. Spódnica ma piękny kolor! <3 Dobrze Ci w takim :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie energetyczne kolory :) Bardzo kobieca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie piękne, aczkolwiek nie chciałabym takiej spódnicy, wolę lekkie ubrania:)

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie 10 minut temu myślałam właśnie o tym, że muszę sobie kupić albo uszyć żółtą spódnicę.. A teraz tylko mnie w tym przekonaniu utrzymałaś. Fantastycznie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do obserwowania : http://zymna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna spódnica, przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica ma świetny kolor i fason. Nie pozbywaj się jej, bo pięknie się w niej prezentujesz kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica jest cudowna;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tej spódniczce

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :) Spódnica w sam raz na nadchodzące święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie mocne akcenty w outficie, kojarzą mi się własnie z wiosną i latem :)

    pozdrawiam :*
    milorz-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna spódnica ! poszukiwania mojej wymarzonej midi jeszcze trwają... ale wiem na pewno, że będzie podobna do twojej ;) w mocnym kolorze, ale koniecznie z kieszeniami, cóż, szukam dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka switny kolor, podoba mi się że ka nietypową długość, chodź sama nie miałabym odawagi takiej ubrać bo jestem za niska :b pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci w takim kurczaczkowym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka jest piękna! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor spódnicy. Materiał faktycznie wygląda na ciężki do ogarnięcia. Mimo to wyglądasz super :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. poszukuję takiej czerwonej lub szarej ♥

    OdpowiedzUsuń