wtorek, 1 kwietnia 2014

SPACER

Hej kochani! Korzystając z pięknej pogody panującej nad Poznaniem, postanowiliśmy z chłopakiem spędzić trochę czasu na świeżym powietrzu i przy okazji zrobić zdjęcia. Postawiłam na wygodę. Uwielbiam ten czas gdy możemy chodzić w lekkich butach, balerinkach. Do tego ubrałam boyfriendy i 'barokową' koszulę. Sprawdza się świetnie i ma ciekawy wzór. Do tego kolorystyczne dodatki w postaci torebki i okularów i możemy ruszać w drogę! Jak się podoba? Miłego dnia! :* PS Zauważyłam, że na zdjęciach najlepiej wychodzę robiąc głupie pozy! Haha!

 Koszula/LOVELYSHOES       Spodnie/ZARA          Buty/MONOBO

__________________________


White And Black Fluid Striped Shirt
1am 3rd April GMT, lasts only 24 hours!
400 pieces for $9.99! Dont miss out.
It’ll help you save 75% in total

24 komentarze:

  1. Mam takie same buty, ale jakoś nie zakładam ich zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz a zestaw zdecydowanie fajny wlasnie na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie luzackie stylizacje, brawo kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne połączenie na co dzień! Wyglądasz super kochana

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super masz koszulę,a spodnie identyczne widziałam w sinsay:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna koszula a spodnie są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny look, koszula jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie !
    i koszula i spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula po prostu genialna <3 Przepięknie w niej się prezentujesz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. o jacie, te spodnie masz genialne!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz prześlicznie :) uwielbiam taki minimalizm!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna torebka. Koszula i boyfriendy świetnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula <3 i najukochasze boyfriendy !
    ja jestem początkujaca blogerka i dopiero zaczynam swoje eksperymanty modowe,zapraszam !
    madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wzór na tej koszuli, dodaje elegancji całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie nadal zachwycają spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszula:) Prawdziwa perełka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula mnie zachwyciła ! : )

    OdpowiedzUsuń