środa, 9 kwietnia 2014

SHINE BIRGHT LIKE A ..

Hej kochani! Pogoda za oknem fatalna stąd też moja krótka nieobecność na blogu, zarówno pogoda jak i zbliżające się kolokwia(które pochłaniają większość mojego czasu) przyczyniły się do tego. Dzisiaj chcę wam pokazać moje dwie nowości jakie do mnie przyszły na dniach. Właściwie przyszła jeszcze jedna rzecz ale ciężko było mi ją uchwycić na zdjęciach, bo jest duża. Zobaczycie ją więc niebawem w stylizacji! W takim wydaniu jeszcze mnie tu nie było :) Przechodząc do sedna nowościami jest t-shirt z oryginalnym napisem oraz fluorescencyjna spódnica. W notce z moimi poprzednimi nowościami pokazując wam czarną spódnicę wspomniałam, że czas na kolory! I oto jest, w baardzo żywym kolorze! Zostawiam was ze zdjęciami i widzimy się w następnym poście! :*

Koszulka pochodzi ze sklepu CHOIES.COM     Spódnica prezent od VINTED.PL

 A ja zapraszam was na moją wyprzedaż szafy tutaj: KLIK
___________________




"Greek" Print Grey T-shirt you have never seen before!
Sold at the price of $9.99, original price is $26.99,up to 63%off.
Only 300 units are in stock . Hurry up!
140 pieces for size S, 

80 pieces for size M, 
80 pieces for size L, 
Only at 1:00am GMT April 10th, only 24 hours!

Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.

17 komentarzy:

  1. Spódniczka ma super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest boska widziałam ją ostatnio w sklepie i chyba sobie taką kupie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Piszę do Pani w imieniu firmy BlurredLines.
    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Jeżeli jest Pani zainteresowana prosimy o kontakt.
    blurred.store@gmail.com
    Pozdrawiamy
    Blurred Lines

    https://www.facebook.com/BLURREDLINESstore
    http://instagram.com/blurredlinesstore

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka naprawdę świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkio mi się bardzo podoba, oba kolory złapały mnie za serducho! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna spódniczka ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyliły mi się posty... Lubię rozkloszowane spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń