środa, 30 kwietnia 2014

PINK CONVERSE

Hej kochani! Przed nami długi majówkowy weekend! Jakie macie plany? Gdzie planujecie odpoczynek? Ja swoją majówkę spędzam w Kaliszu. :) Maturzyści pewnie przed książkami (tak, ja rok temu także miałam taką majówkę, trzymam za was kciuki!). Bardzo się cieszę, że można już nosić lekkie ubrania, że można wyjść bez kurtki, że słońce tak pięknie świeci.. :) Dzisiejszy zestaw typowo dziewczęcy :-) Spódnica i kolor różowy! Zostawiam was ze zdjęciami i życzę udanego odpoczynku :*

 Spódnica/SECONDHAND        Buty/CONVERSE via ANSWEAR.COM

21 komentarzy:

  1. Spódniczka i buty genialne, cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna stylizacja :)
    spódniczka narzutka i buty mega fajne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajnie wyglądają te różowe Converse :) btw, widziałam gdzieś na blogu post o podróbach i wyorbaź sobie, ze tam były... CONSERVE :D
    Pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja jadę na obóz religijny związany z moim bierzmowaniem.

    http://zpasjadozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna spódniczka <3!
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk jesli moglabym Cie prosic o klikniecie na strone sheinside bezposrednio z mojego najnowszego posta, byloby super!:) chcialabym z nimi wspolpracowac i potrzebuje 100 klikniec z mojego bloga na ich stronę:) z góry bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, podoba mi się połączenie kolorów i faktur materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalne połączenie trampek ze spódniczką w kwiatki, pasuje ci taki look;*


    Pozdrawiam i miłego majowego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie , zdjęłabym tylko rajstopy i byłoby idealnie!!!
    Conversy cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, podoba mi się spódniczka i to, że rajstopy nie są 'cieliste', tylko ciemniejsze - bardzo fajne połączenie. I trampeczki w genialnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna spódniczka i jej połączenie z butami - idealne ♥
    I do tego sweter, boski! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany zestaw! <3 Naprawdę rewelacja :)) Zakochałam się w sweterku :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz;) Spódnica jest rewelacyjna :)
    Udanej majówki:))
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek mam identyczny, tylko, że ja mam dłuższe Conversy. ;D
    Śliczna spódniczka. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie łączą się te conversy z całością :)

    OdpowiedzUsuń