sobota, 19 kwietnia 2014

HAPPY EASTER!

Witajcie kochani! Przepraszam za tak małą aktywność na blogu, ale cały czas mam jakieś zajęcia. A to jestem na uczelni, w drodze do domu albo zwyczajnie nie mam czasu zgrać się z fotografem w czasie :) Dzisiaj mam dla was wiosenny, świąteczny post! Chciałam wam życzyć przede wszystkim zdrowych, spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym i abyście nie zapominali o tym co najważniejsze :) Wiem, że na każdym blogu pojawiają się tulipany! U mnie też się one pojawią, uwielbiam te kwiaty! A bluzkę znajdziecie w sklepie GODDIVA.


13 komentarzy:

  1. Wspaniałych świąt kochana! :*
    ps. Bluzeczka jest mega wiosenna, podoba mi się <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie myślę, że będzie Potop :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super :)
    Nosisz ładny zegarek :)

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, wiosenny wzór na bluzce. Również życzę Ci spokojnych i udanych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Wesołych Świąt :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia!
    Wesołego Jajka życzę :)
    i zapraszam na przeraźliwie słodkiego mazurka, na ostatnią chwilę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt!:)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt! :)
    Mmm... kocham tulipany! ;D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń