czwartek, 3 kwietnia 2014

EKO RADIO

Cześć kochani! Dzisiaj kolejna stylizacja. Ostatnio przeglądając blogi bardzo spodobało mi się połączenie lekkich spodni w kwieciste wzory z 'ciężkimi' butami i sama postanowiłam coś takiego stworzyć. Myślę, że się udało. Do tego wraz z wiosną stawiam na eko torby, jest to miła alternatywa od tych, które nosimy na co dzień. Muszę się zaopatrzyć we więcej takich toreb! W weekend planujemy małą wycieczkę po mieście, więc spodziewajcie się dawki zdjęć z różnych miejsc Poznania! Buziaki :*

 Koszulka/FRONTROWSHOP       Torba/FLO      Spodnie/ROMWE      Buty/GODDIVA

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam patrząc na te zdjęcia ;)

      Usuń
  2. zdecydowanie zestaw trafiony w 10 kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się twój zestaw;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wiosenny look! Super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie podobają mi się spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna torba i spodnie :) przywoluja wiosenny klimat! bardzo ciekawe polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Świetne spodenki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka absolutnie fantastycznie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podobasz w takim zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne spodnie! No i ta torba! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kurteczka <3 spodnie mają świetny wzór :)

    http://cerimonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń