wtorek, 22 kwietnia 2014

COOL T-SHIRT

Hej kochani! Dzisiaj post ze stylizacją, ostatnio coś rzadko się one pojawiają, ale już wam pisałam dlaczego :) Święta spędziłam bardzo miło w rodzinnym gronie, było mnóstwo pysznego jedzenia, rozmów, uśmiechu. Było też trochę nauki, bo niestety już dzisiaj wracam do Poznania i zaczyna się szara rzeczywistość. Dobrze, że pogoda za oknem niesamowicie pozytywnie mnie nastraja! Niedługo kolejny odpoczynek, bo majówka i inne studenckie imprezy nadchodzą wielkimi krokami! :-) 
Dzisiejsza stylizacja składa się z elementów, które mieliście okazję już widzieć. Jedyną nowością jest t-shirt, który bardzo się wam spodobał, gdy pokazałam go w nowościach! Sama go uwielbiam i noszę dość często! Zostawiam was ze zdjęciami i do zobaczenia :*

 Koszulka/CHOIES       Spódnica/FRS      Buty/GODDIVA

18 komentarzy:

  1. fajna spódniczka, pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobasz mi się w burgundzie. Wyraziste kolory do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny t-shirt, tylko ze biały ;) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobre połączenie ;) całość prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka i spódnica <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, lubię taki minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie;) piękna spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszulka:) OOo tak ja też mam masę nauki :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna ta koszulka! Bardzo mi sidgę podoba, w jaki klimat ją wpisałaś. Przeglądnęłam bloga i zostaję na dłużej :) obserwuję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń