piątek, 21 marca 2014

WALKING

Hej kochani! Pogoda wraz z pierwszym dniem wiosny miło nas zaskoczyła! Przywitało nas piękne słoneczko, które musiałam wykorzystać. W przerwie między zajęciami wyskoczyłyśmy z koleżanką do parku, aby chwilę odetchnąć i zrobić kilka fotek. Cudownie jest iść i słyszeć śpiew ptaków, podczas kiedy słońce delikatnie otula Twoją twarz. Niech już tak zostanie! :) Postanowiłam założyć spódnicę i ostatnio ulubioną koszulę. Wybrałam płaskie obuwie, żeby było mi wygodnie podczas całego dnia na uczelni. Na inne wypady chętnie założyłabym wyższe buty :) Dziś kilka ujęć, zapraszam! Udanego weekendu :-)

 Koszula/SAMMYDRESS         Spódnica/HANDMADE

23 komentarze:

  1. hej:) świetna koszula i ładna spódniczka, stylizacja idealna na wiosnę:) serdecznie zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie i wiosennie.

    Podoba mi się koszula.

    OdpowiedzUsuń
  3. spodniczka ikosula świetne! Strasznie podoba mi sie połączenie koszuli w krate ze spódniczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wspaniałe zdjęcia <3 ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie zdjęcia z jeziorem w tle, super mnie nastrajają, świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Keep walking :D
    Jakie kaczuchyy. :3
    Kwa, kwa, kwa. . .

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia,super wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz :))
    uwielbiam takie wiosenne stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba jest genialna! :) Wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zauroczona połączenie koszuli i spódniczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszula ;-) pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)
    Fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo dziewczęco :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw :) Faktycznie pogoda się spisała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam, że jesteś z Bydgoszczy :) Może miałabyś kiedyś ochotę na blogerskie spotkanie? :)

      Usuń
    2. jeśli byłabym wtedy w Bydgoszczy to dlaczego nie? :)

      Usuń