poniedziałek, 24 marca 2014

THINK PINK


Hej kochani! Dzisiaj stylizacja casualowa, wygodna bluzka, spodnie i przede wszystkim buty! Ja wybrałam różowe al'a vansy aby ożywić strój! Wykorzystałam słoneczną sobotę i porobiliśmy zdjęcia. Wiosna już u nas była i znów sobie odeszła, jednak czekamy, czekamy na nią.. Słońce daje mi dużo motywacji do działania. Póki co mamy niestety za oknem tylko deszcz co mnie skutecznie demotywuje. Można tylko spać, spać.. a pracy dużo. Jakieś rady jak sobie z tym poradzić? Miłego dnia :*

 Sweter/CHOIES         Bluzka/SOSIMPLY          Jeans/ZARA          Buty/LOVELYSHOES

25 komentarzy:

  1. lubie na różowo :D

    zapraszam na łososia :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, sweter bardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna zrobiła krok w tył, żeby nabrać rozpędu :) Fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)
    spodnie najbardziej przypadły mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki styl, więc stylizacja bardzo w moim guście ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona, cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o świetnie wyglądasz *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że butków nie widać dobrze, bo bardzo mi się podobają! Śliczna stylizacja, chyba takie najlepsze i najwygodniejsze. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość bardzo mi się podoba - masz fantastyczną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie kochana :) różyk mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię połączenie szarości z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe okulary!
    <3
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny look :)
    zapraszam na: www.okomody.logspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw swietne jeansy i do tego ten kardigan wyygladasz przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo łądne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. róż i szarość - uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń