środa, 5 marca 2014

SPRING REVIEW

Dzisiaj coś czego dawno nie było! Wiosenne rozeznanie, co, gdzie i jak :) W witrynach sklepowych widać już przepiękne wiosenne zestawy. Ostatnio będąc w stradivariusie widziałam przepiękne buty idealne na wiosnę, muszą być moje ♥ Jednak dzisiaj przychodzę do was z małym review sklepów internetowych! Znalazłam tam wiele rzeczy w najmodniejszym kolorze tego sezonu baby blue. Na pierwszy ogień idą torebki!

1. Idealna do klasycznych stylizacji. 
2. W przepięknym kolorze! 
3. Na wystrzałowe imprezy :)


Kolejną rzeczą będą oczywiście moje ukochane buty! Nie mogę się doczekać, aż ciężkie botki zamienimy na baleriny i szpilki! W delikatnych, pastelowych kolorach idealnie dopełnią każdą stylizację :) 

1. Są mega słodkie! Te kokardki bardzo mnie urzekły! 
2. Klasyka to podstawa. 
3. Czasem też musi być wygodnie..


Kolejną sprawą będą bluzki. Jedna z najważniejszej części garderoby. Ważne by nas wyróżniała. Fajnie jest wybierać takie, które będą oryginalne i niespotykane. 

1. Koszulki z ciekawymi nadrukami są cały czas in! 
2. Mocny kolor? Na pewno wyróżni Cię z tłumu. 
3. Elegancja zawsze jest w modzie :)


Na koniec zostawiłam spodnie. Czasami wystarczy zwykły basicowy top i ciekawe spodnie i stylizacja jest w 100% udana i wygodna. Jednak nie wahaj się eksperymentować z dolną częścią garderoby! :)

1. Wyróżnij się!
2. Szorty z ciekawym nadrukiem? Czemu nie?
3. Klasyczne jeansy muszą się znaleźć w każdej szafie.

Wszystkie powyższe ubrania znajdziecie w sklepie lovelyshoes.net