sobota, 15 marca 2014

POZNAŃ NOCĄ

Hej kochani! Dzisiaj trochę mnie na zdjęciach :) [jednak po ciemku ciężko się robi fotografuje]. Wczoraj wybraliśmy się na Stary rynek aby trochę odpocząć po męczącym tygodniu. Zjedliśmy w manekinie pyszne naleśniki, a potem trochę pospacerowaliśmy. Poznań nocą jest piękny, wszystko jest podświetlone co stwarza super klimat. Można spotkać dużo ludzi, można zajść do klimatycznych kawiarni, można odetchnąć. Jednym słowem zawsze jest co robić :) Koniecznie musicie odwiedzić poznański rynek zarówno w dzień jak i w nocy! Do następnego :*


 ____________________________________

Czy tak jak ja uwielbiasz zakupy?
Ale czy potrafisz kupować w internecie oszczędzając przy tym?
Jeśli nie! To nic straconego. 
Na pewno będziesz zainteresowana udanymi i tanimi zakupami.
Dowiedz się więcej o promocjach i kodach rabatowych, dzięki którym Ty i Twój portfel będziecie zadowoleni. 

:)))))

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam spacerować nocą po starym rynku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam w Poznaniu, mam nadzieję to nadrobić.

    pozdrawiam z Cypru,

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie miasta nocą, towarzyszy im wtedy wspaniały klimat :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miasta nocą są jeszcze piękniejsze niż za dnia :)
    Uwielbiam zakupy, ale chyba bardziej takie stacjonarne :D

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama spędzam dużo czasu w Poznaniu i zgadzam się że wygląda on pięknie nocą:) A Manekina uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię duże miasta nocą. Szczególnie stolice, najbardziej zakochałam się w nocnym Berlinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście piękny ten Wasz Poznań :) Byłam w tym mieście ostatnio lata temu. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam naleśniki w manekinie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nocą każde miasto nabiera magicznego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń