poniedziałek, 10 marca 2014

NEW IN

Hej kochani! Dzisiaj mam dla was post z serii new in, czyli kilka nowości, które trafiły do mojej szafy w tym i zeszłym miesiącu. Wiadomo wiosna przed nami, więc czas na odświeżenie garderoby i wprowadzenie do niej kilku nowych rzeczy. W moje ręce wpadła zegarek, koszula i buty. Uwielbiam wszelakie dodatki, a więc ten zegarek jest dla mnie idealny! O koszulach w kratę chyba się nie muszę wypowiadać, każdy wie, że one zawsze były i będą na topie. No i buty! Tak, tak.. kolejna para. Ale co poradzić? Uwielbiam je ♥ Zawsze  w naszej garderobie musi się znaleźć jedna para klasycznych butów. Dorwałam je w stradivariusie w korzystnej cenie, ponieważ z okazji dnia kobiet była przecena -20% :) Love it! Jak wam się podobają nowości? Pozdrawiam :-).

 Koszula/SAMMYDRESS       Zegarek/GIFT  FROM BF♥      Buty/STRADIVARIUS

24 komentarze:

  1. super nowości:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki to bym Ci z chęcią ukradła :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne nowości. Zegarek - oddawaj!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty, ostatnio takich szukałam. Muszę zajrzeć do Stardivarius:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też za mną chodzą jakieś wiosenne zakupki, boskie buty
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie kraciaste koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie na takie buty poluję! muszę obczaić swoją parę w stradivariusie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne butki <3
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty prześliczne! <3 Pewnie nie mają 35 :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buty - sama chętnie bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear ,woow you have a nice blog,I am your new follower.So if you have time,check out my blog ,hope you can follow back. =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń