sobota, 8 marca 2014

MY GIFT

Dzisiaj post lifestylowy, taki mały przerywnik od stylizacji, nie ukrywam że takie przerywniki dość często będą się pojawiać. Lubicie takie posty? Dajcie znać :) O czym chciałam wam dzisiaj napisać? O moim prezencie jaki otrzymałam od portalu vinted.pl z okazji dnia kobiet. Najbardziej lubię kiedy ktoś pisze do mnie e-mail, że chce mi przesłać upominek, podczas gdy ja nie mam zielonego pojęcia o co może chodzić. A tu proszę taka niespodzianka! Zdjęcia, które otrzymałam przypominają te, które kiedyś robiło się za pomocą polaroidu, zresztą dzisiaj też mamy taką taka możliwość :) Świetna pamiątka, teraz tylko pozostało mi oprawić to w ramkę i powiesić na ścianie. Dziękuję vinted! Wam wszystkim życzę wszystkiego dobrego z okazji dnia kobiet! ♥ Ja już swoje kwiatki otrzymałam :)))) 

15 komentarzy:

  1. jaki śliczny prezent ze zdjeciami ;) podoba mi się :0 wszystkiego najlepszego kochana z okazji dnia kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent idealny jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent - ZAZDRASZCZAM hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie same prezenty i u mnie dziś, tylko zamiast tulipanów róże! :)
    Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham tulipany! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaaki fajny prezent, zazdroszczę Ci :( co do moich spodni- te które mam, z primarku, są MEGA MEGA MEGA ale to MEGA wygodne i świetnie leżą! <3

    OdpowiedzUsuń