czwartek, 13 marca 2014

LORD SOMERSBY

Hej kochani! Zobaczcie jaki świetny prezent dostałam od Lorda Somersby. Domyślacie się o co chodzi? Zapewne nie. To już wam szybciutko mówię :))) Na polski rynek wchodzi nowy smak piwa Somersby Blackberry i z tej właśnie okazji Lord podarował mi cały karton prezentów! W środku znalazłam 4 butelki z nowej edycji ze spersonalizowaną etykietą (świetna pamiątka) i do tego szklankę :) Somersby podarowało mi także kilka dodatków dla ułatwienia codziennej pracy 'blogera' :) Torbę na laptopa, myszkę, długopis, smycz i otwieracz do piwa. Bardzo dziękuję, jestem miło zaskoczona! Teraz przejdźmy do dużej dawki zdjęć i mojej opinii nowego smaku.


Czas spróbować... aby jeszcze bardziej umilić sobie degustację dodałam do szklanki kilka kostek lodu i plasterków cytryny. Nowy smak jeżynowy można śmiało uznać za miłą odmianę od wszystkim dobrze znanego jabłkowego smaku. Już dawno wiedziałam, że za granicą jest wiele więcej rodzai Somersby i bardzo chciałam wszystkich spróbować. Jak to się mówi, małymi kroczkami idę do przodu, kolejny smak odhaczony! Koniecznie spróbujcie piwa z dodatkiem Sprite'a wraz z kawałkami pomarańczy i cytryny! Yummy :))


A co ja sądzę o tejże nowości? Jest to kolejne piwo aromatyzowane od Somersby, słodkie i niestety tylko lekko wyczujemy obiecywaną jeżynę. Mimo to myślę, że każdy powinien spróbować i samemu się przekonać jak nowy smak się sprawuje. Ja chyba jednak pozostanę przy tradycyjnym smaku jabłkowym :)


Dziękuje Lordzie! ♥ 
Wy też wejdźcie do świata Somersby :)



16 komentarzy:

  1. uwielbiam Somersby! :*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna paka!
    zapraszam na pesto z rukoli!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie próbowałam ale spróbuję jak tylko moja córeczka przyjdzie na świat i przestanę karmić:P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!! ja też uwielbiam!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent! Zazdroszczę i na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paczka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bomba ta paczucha, lubię to piweczko :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia - na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! a co do somersby na pewno wypróbuję, bo widzę go już na 3 blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię, ale może spróbuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. o nieeee! chyba cały świat załapał się na te paczuchy, prócz mnie :?

    OdpowiedzUsuń
  13. musze spróbowac, choc nie pijam piwa i podobnych napojów... zapraszam do mnie http://pinupcandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń