poniedziałek, 17 marca 2014

INSTAGRAM II

Hej kochani! Pogoda skutecznie mnie demotywuje i nie pozwala mi robić zdjęć na dworze. Bardzo źle, ale niestety musimy przeczekać, wkrótce się polepszy! Dzisiaj znowu post z cyklu lifestyle :) Kilka fotek z mojego instagrama. Już kiedyś taki post się pojawił, więc postanowiłam go kontynuować. Jeśli jeszcze mnie nie śledzicie to zachęcam, link znajdziecie na końcu notki :) Zobaczcie co się u mnie działo i bądźcie ze mną na bieżąco! Do następnego :*

1. Tulipany z okazji dnia kobiet od taty i chłopaka :)

 2. Nowe buty #Stradivarius.

 3. Family time! 4. Testowanie nowego somersby!

 5. Nowości kosmetyczne, regenerum & gliss kur.

6. Yankee Candle i całe 100 t-lightów :)

7.  Me&Boyfriend    8. Prezent od vinted.pl

Obserwuj mnie na IG: peeerfectlly :-)

17 komentarzy:

  1. Świetnie, uwielbiam takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry jest ten GlissKur? Bo ostatnio mnie kusił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się włosy dość po nim puszą :) ale jeszcze trudno ocenić czy dobry użyłam go 2/3 razy :-)

      Usuń
  4. świetne fotki, dzieje się u ciebie, ale buty są najlepsze !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo fajny mix ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super mix fotek
    piękne buty


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty piękne :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam tego gliskura :D cieakwe czy będzie fajny :D

    OdpowiedzUsuń